Geplaatst: 02-01-2009 15:01
[118922]Beste collega's
Ik heb bij ons op het moment 2 peugeots staan met exact dezelfde storing erin.Het betreft auto's waarbij de lichtschakelaar geen automatische stand heeft.De storingen zijn; raw links en rechts werken niet,mistachterlicht werkt niet, claxon werkt niet, het dimlicht werkt niet via de schakelaar maar gaat branden als de motor gestart wordt,ik kan alleen groot licht aan zetten via de hendel maar dit blijft niet vaststaan.Alle zekeringen zijn ok,ook die op de bsi.Ik zit zelf aan de com 2000 of bsi te denken,maar misschien heeft iemand van jullie dit al eerder aan de hand gehad en kunnen jullie mij een tip geven.Alvast dank voor jullie reakties.