Slechte verwarming

9 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
TDI 74KW
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-01-2009 21:39

[119183]Hallo

de klant kwam vorige week met de klacht dat zijn verwarming niet goed werkt. er was geen retour van koelvloeistof in het expantie vatje dus waterpomp te vervangen. helaas, het wieltje zat er nog op en vast, toch maar de pomp vervangen maar de circulatie is nog niet optimaal. als je de slangen naar de verwarmings matrix loskoppelt dan stroomt er op ralentie omzeggens geen water uit. ik heb praktisch alle slangen losgehad en doorspoeld maar ik vind het resultaat nog niet goed. iemand nog een idee

groeten stefan