Geplaatst: 05-01-2009 21:39
[119183]Hallo
de klant kwam vorige week met de klacht dat zijn verwarming niet goed werkt. er was geen retour van koelvloeistof in het expantie vatje dus waterpomp te vervangen. helaas, het wieltje zat er nog op en vast, toch maar de pomp vervangen maar de circulatie is nog niet optimaal. als je de slangen naar de verwarmings matrix loskoppelt dan stroomt er op ralentie omzeggens geen water uit. ik heb praktisch alle slangen losgehad en doorspoeld maar ik vind het resultaat nog niet goed. iemand nog een idee
groeten stefan