Geplaatst: 29-12-2008 22:40
[118722]Ik heb een klant met een Viano v6 benzine welke tevens is omgebouwd om op lpg te kunnen rijden.
Nu heeft deze klant het volgende probleem. Als hij s'ochtends de auto start als hij koud is, start hij op benzine (doet hij automatisch)
Als hij draaid, draaid hij met een verhoogd toerental en zwakt dan af. Als hij dan weg rijd is er niets aan de hand maar als hij dan
weer stationair staat te draaien dan loopt hij zeer onregelmatig.
Pas geleden is hij al uitgelezen mede omdat de storingslamp brand. Hier kwam niet duidelijk een storing naar boven, het enige wat hij aan geeft
is dat hij een cilinders uitschakeld. waarschijnlijk om de kat te beschermen. Is op de CO meter geweest maar dat is allemaal goed en de bougies zijn
pas geleden allemaal vervangen.
Heeft iemand een idee wat het kan zijn mogelijk, aangezien ik zelf zeer weinig tot niet met benzine motoren te maken heb.