Geplaatst: 08-02-2009 14:14
[121871]Bij een Avensis hoor ik een ratelend geluid bij het wegrijden in de bocht in de eerste versnelling.
Bij gewone rijsnelheid in 2 of 3 hoor ik het niet in de bocht dus waarschijnlijk geen aandrijfas.
Weet iemand wat dit kan zijn ? Kan het de differentieel zijn?
Bij voorbaat dank.