Geplaatst: 10-02-2009 18:00
[122050]Probleem hiermee is begonnen dat de klant een rotor bij ons besteld en hoewel we hem origineel hebben besteld was dit naar nu blijkt toch niet de juiste.
Twee maanden niets gehoord en nu komt ie bij mij met het verzoek om een elektronische ontsteking die hij via de club had besteld in te bouwen en af te stellen, want dit lukte hem niet.
Lijkt niet zo moeilijk, dus dat doen we. Maar howel hij wel vonkt, loopt hij niet, ja af en toe een klap.
Wat blijkt nu, het aandrijftandwiel in het blok is half weggesleten en neemt de rotor dus af en toe wel mee en af en toe blijft ie staan.
Vast is er wel iemand die enig idee heeft of dit redelijk is te vervangen of dat het een mega-klus is???