Geplaatst: 29-12-2008 18:50
hallo,
ik heb hier een laguna 22 dci van 2003 staan.( km stand: 236000)
de auto slaat regelmatig op hol bij flink doortrekken, achter de auto zie je dan niks meer door de verbrande olie.
daardoor verbruikt hij dus ook veel olie.
is plotseling gekomen, ik verdenk de turbo, maar zeker weten doe ik dat niet.
er zit geen speling op het asje in de turbo.carterontluchtinmg is open en bij de laatse keer op hol slaan is de olie langs de ontluchting op het kleppendeksel gekomen.
iemand een idee??/