Geplaatst: 29-12-2008 20:56
[118702]Tijdens de rit was terugschakelen naar 1 en 2 ineens niet meer mogelijk. Ook inschakelen bij stilstand niet meer. De overige versnellingen werken normaal.
Op weg naar de garage bleken 1 en 2 weer normaal te werken.
Nu, een paar 100 km verder, treedt het probleem opnieuw op.
De 2de versnelling is helemaal niet te benaderen. De pook kan wel op de plaats waar de 1 hoort komen, maar kan dan nog links rechts bewogen worden alsof hij in neutraal staat.
Ik hoop dat iemand dit euvel herkent en bovendien de oplossing weet.
Bij voorbaat mijn dank