Geplaatst: 02-01-2009 12:36
[118909]Dag allemaal,
laast liep de temperatuur erg hoog op van de motor. Ik heb ondertussen de radiateur vervangen omdat deze echt aan vervanging toe was.
Nou is het probleem dat na het vervangen van de radiateur de verwarming niet meer warm word. heb al verschillende forum's doorgelezen maar ben er nog niet achter.
de auto doet het verder prima maar de motor geeft niet aan dat hij warm word en de verwarming word het dus ook niet.
geen witte rook of dergelijke dus geen lekke koppaking.
Heb nog aan ontluchten van het koelvloeistof systeem gedacht maar dit kan het toch ook niet meer zijn na 4 dagen.
graaaaag reactie!
Groet jasper schuurman