Geplaatst: 15-03-2009 19:04
ben bezeten van mijn sl maar zit met een probleem als iemand mij zou kunnen helpen ben ik die iemand zeer dankbaar mijn wagen staat te pingelen waneer ik hem direct terug start als hij op bedrijfstemperatuur staat dus na een mooi ritje start hij slecht en pingelt hij heb wel al gerooken dat de uitlaatgassen wel niet normaal ruiken zou iemand daar een oplossing voor weetenbij deze mvg jakke