Geplaatst: 14-12-2008 15:00
Hallo mede forummers,
Ik heb een seat inca bedrijfswagen en nu heb ik een probleem met starten als het koud is.
Als ik s ochtends naar mijn werk ga wil ie na 3x voorgloeien nog steeds heel beroert starten met veel gasgeven slaat ie aan loopt ie even beroert om vervolgens weer netjes te gaan lopen. Dit gaat wel gepaart met wat donkere rook uit de uitlaat.
Maar zodra de motor 1 min heeft gedraait en ik doe hem uit en start hem weer slaatie perfect aan!
Erg vreemd, maar wat ik wel merk is dat het starten met de dag moeilijker word.
Kan iemand mij helpen?
groetjes petra