Geplaatst: 10-12-2008 12:00
Hallo
ik heb een probleempje,ik heb een nieuwe softop op men e 36 cabrio geplaatst,maar nu ben ik vergeten in welke stand de armen van de motor stonden (want heb deze per ongeluk bewogen tijdens plaatsing) dus nu weet ik niet meer hoe ze juist moeten staan het gaat dus over de stukken waar je de armen op laatst die vast zitten aan het cabriodak(geraamte),kan iemand mij helpen???
of heeft er iemand een schema ofzo van men wagen bmw cabrio e 36 bj1998
schema mag ook in duits zijn
mvg niki