Professional of niet?

1 reactie

Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Tom

Lid sinds: 29-06-2007

Bijdragen: 2258

Geplaatst: 27-11-2008 16:47

Beste forumleden,


We zien steeds vaker particulieren verschijnen op ons forum en krijgen daar natuurlijk zo nu en dan een reactie op. Ondanks dat we proberen zoveel mogelijk topics te volgen glippen er hier en daar wat topics tussen door.


Om meer duidelijkheid binnen het forum te geven gaan we de forumleden, waarvan wij zeker weten dat ze een professional zijn, kenmerken.


Iedereen waarvan wij geverifieerd hebben dat hij/zij werkzaam is/was binnen de autobranche, krijgt een groene overall in plaats van de standaard blauwe.


Vandaag zijn we gestart met het toekennen van de nieuwe rol. Mocht u nog niet in de groene overall zijn gestoken maar rekent u uzelf wel tot bovenstaande groep dan ontvangen we graag een email (garageforum@reedbusiness.nl) met daarin:


- Forumnaam
- Naam
- Specialisme (Automerk of Probleemsoort)


*Dit blijft uiteraard vertrouwelijk*


Hiermee willen we meer duidelijkheid creëren omtrent de waarde van een post en een discussie zo waardevoller maken.



Tom Polman
Redactie AMT Garageforum