Geplaatst: 10-01-2009 11:49
ik heb een golf3 uit 1992 bij koude start loopt deze slecht en schokt onder het rijden bij een klein beetje gas geven. (ook bij warme motor) ik heb de stationairstelmotor vervangen maar niet laten inlezen.. want als je de accu loshaalt zou deze zelf naar de basis stand moeten gaan toch?
groeten duck