Geplaatst: 10-08-2009 17:40
Whisper pak eens een scoop of multimeter kan ook en meet of er actieviteit is op je datalijnen dit is bij deze dachtik al can bus dus moet er een varierende spanning van 1.5 tot 2.5 op de lage en de hoge 2.5 tot 5 volt .
Anders heb je sluiting of onderbreking erin zitten
grt daan