Geplaatst: 10-04-2009 22:47
Beste profs,
Even een vraagje.
Kan ik een 1.9tdi 77kw van 2006 de egr van afdoppen.
Levert dat geen problemen op met eventuele noodloop van de motor?
Graag hoor ik van iemand die dit misschien ook heeft gedaan i.v.m een dip met accelereren bij +- 2000 tpm.
Mvg,
Steven