Geplaatst: 15-04-2009 15:13
[126745]Start niet meer. Auto was stilgezet na een korte rit en nadien wel starten, maar niet lopen. Men heeft toen een gebruikte ontstekingsmoduul opgehaald bij de sloop en toen deed ie het weer??? Na 2 dagen weer hetzelfde en nu staat ie bij ons. Wij hebben geconstateerddat er geen vonk is. Komt wel spanning op de module, maar we vermoeden dat er geen krukassignaal is.
Maar waar zit de krukassensor, of is er alleen een nokkenassensor en is dat de sensor die op de kop bij de achterste nokkenas zit gemonteerd?