Geplaatst: 15-04-2009 16:28
[126749]deze auto start niet meer blijft op code staan. Met computer niet in te komen wat
normaal geen probleem is. Als deze auto op code blijft staan kan je hem normaal
gesproken starten met een noodprocedure maar omdat het motorlampje heel zwak
en snel knippert is dit niet mogelijk. iemand misschien dit al eens aan de hand gehad?