Geplaatst: 20-04-2009 21:06
[127087]beste ,
ik heb een vw golf 3 met een aaz motor . ik heb een andere motor er in gezet , alleen kwam ik later pas achter dat er op de brandstofpomp meerdere draden zaten .
mijn vraag is : hoe sluit je de pomp aan , de oude had maar 2 draden de nieuwe heeft 7 draden .
de wegrijblokkering heb ik er al af kunnen krijgen , de pomp geeft op geen manier brandstof . ik zit met m`n handen in het haar help me aub
mvg