Geplaatst: 21-04-2009 22:41
[127176]hallo heb een plobleem met egrklep geeft soms stooring lampje brand dan .
als ik de stooring wis blijft hij soms 2 weeken weg.
kan ik het ding afsluiten zonder dat het lampje weer gaat branden.
of moet dat ook met testkast .wie heeft er ervaring mee.
gr kc