mm lampje brand geregeld

13 reacties

Merk
Peugeot
Model
206
Type
206
Onderwerp
Elektronica
Motorcode
1.1 x line
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Benzine

yvonne

Lid sinds: 17-12-2008

Bijdragen: 12

Geplaatst: 17-12-2008 15:55

ik heb een 206 en na beurt, en vervangen accu en dynamoen remblokken voor, ging mm lampje af en toe branden, storing dealer gaf tijdelijke storing injector 2de cilinder ,dus is vervangen.


aantal dagen goed gegaan nu brand mm lampje weer af en toe, vooral op de korte stukken niet op snelweg , en gaat weer uit  na 2x herstarten, weer uitlaten lezen !!!, oude storingen stonden er vreemd genoeg nog in , dus weer gereset bij dealer , maar mm lampje blijft af en toe branden , auto rijd gewoon prima , schokt niet en houd niet in, advies dealer, kabelboom vervangen!!!


is dit het wel , ???en wie kent dit probleem , en weet evt oplossing , zou het de olie kunnen zijn, is 10w40 ingegaan.???????????????wat te doen


ben alle vertrouwen in peugot kwijt , en  een hoop geld!!!