Lid sinds: 04-12-2008
Bijdragen: 2
Geplaatst: 04-12-2008 13:12
De auto wordt door mijn garage onderhouden.
Hij krijgt alle beurten enz.
Het lampje van service en het airbag lampje blijven ondanks dit branden.
Kan iemand mij helpen.
BVD Groet marcel