Geplaatst: 02-02-2009 17:36
als de boel zo versleten is dat het scheef zit dan geheel vervangen.
zit alles nog keurig dan kun je ketting enz doen maar ik vermoed dat er problemen waren met de oliedruk en je toen gekeken hebt en dan moet meestal het geheel vervangen worden.
groetjes jan.