5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 14-01-2009
Bijdragen: 6
Geplaatst: 14-01-2009 10:13
Komt het geluid niet bij de muti-ribriem vandaan, dan is het waarschijnlijk je vrijloop van de dynamo