Geplaatst: 30-11-2008 20:34
Beste,
Die defectcode duidt op een missfire op een cilinder dacht ik, ik heb dit probleem al meermaals gehad bij Z10XE/P, Z12XE, Z14XE, Z16XE EN X18XE1
volgens mij is het een in- of uitlaatklep die vast komt te zitten, het is waarschijnlijk een wagen die korte afstanden doet en een rustige chauffeur heeft. Novatio heeft daar een goed product voor maar ik ben wel de naam vergeten :(. in ieder geval, dat product bij de olie kappen, 15 km goed gaan rijden (hoge toerentallen), olie aflaten en dan op vol synthetische olie zetten.
Groeten en hou me op de hoogte Christophe