Geplaatst: 15-03-2009 17:23
Hallo, Ik heb een opel corsa B 1.2i 16V uit 1999. Nu heb ik het volgende probleem, bij een warme motor. Ik kom aanrijden bij een stoplicht. Sta even stil en trek vervolgens weer op. Nu houdt hij zo erg in dat het lijkt of de motor af wil slaan. Wanneer hij zo rond de 2500 tpm komt schiet hij er vandoor. Dit alleen bij een warme motor, bij een koude motor heb ik nergens last van. De motor komt snel op temperatuur, maar schommelt wel erg. Wat zou hier het probleem kunnen zijn? Ook heb ik een probleem met het eps systeem. Stuur draait zwaar naar rechts en licht naar links. Nu had ik zojuist iets gelezen dat ik de pot meter achter het kontactslot iets kan verdraaien. Klopt dit? Alvast bedankt voor meedenken!!