koppelingspedaal blijft onderin

3 reacties

Merk
Fiat
Model
Punto
Type
Onderwerp
Motorcode
1.2
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-11-2008 21:02

[114594]koppelingspedaal blijft bij intrappen onderin .maakt ook krakend geluid bij intrappen auto heeft 6 maanden stilgestaan is hydroulisch.wat kan t zijn ?