3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 01-11-2008 21:02
[114594]koppelingspedaal blijft bij intrappen onderin .maakt ook krakend geluid bij intrappen auto heeft 6 maanden stilgestaan is hydroulisch.wat kan t zijn ?