Geplaatst: 07-01-2009 23:21
[119346]De moter start zeer moeilijk en als hij aan slaat loopt hij net met veel gerommel en geschud. Hij heeft net een nieuwe koppakking distributie en spanner+rol. Ik denk dat de distibutieriem verlopen is maar hoe kan ik dat controleren? ik kan nergens geen boutgaatjes vinden of een streepje?