hoe kan je de distributie op tijd zetten

2 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.7 DTL
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 07-01-2009 23:21

[119346]De moter start zeer moeilijk en als hij aan slaat loopt hij net met veel gerommel en geschud. Hij heeft net een nieuwe koppakking distributie en spanner+rol. Ik denk dat de distibutieriem verlopen is maar hoe kan ik dat controleren? ik kan nergens geen boutgaatjes vinden of een streepje?