Geplaatst: 10-01-2009 12:19
[119504]Heb hier een astra staan welke bij deze temp. (-3) slecht aanslaat. Gloeibougies gedem. en deze zijn goed. Gloeit ook.
Als hij na een poosje aanslaat dan loopt hij even op 2-3 poten en rookt dan erg.
Nu zijn volgens mijn gegevens de kleppen afstelbaar maar dit blijkt niet zo te zijn .
Iemand een idee?