Koud slecht aanslaan en erg roken Astra 1.9cdti 88kw

3 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 88 kw
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-01-2009 12:19

[119504]Heb hier een astra staan welke bij deze temp. (-3) slecht aanslaat. Gloeibougies gedem. en deze zijn goed. Gloeit ook.

Als hij na een poosje aanslaat dan loopt hij even op 2-3 poten en rookt dan erg.

Nu zijn volgens mijn gegevens de kleppen afstelbaar maar dit blijkt niet zo te zijn .

Iemand een idee?