Geplaatst: 11-11-2008 20:36
hallo ik vroeg me af of iemand me kan helpen
ik heb een geintergreerde radio in mijn kordoba en als ik te snel aan mijn volume knop draai
om hem harder te zetten dan gaat hij veel zachter of soms zelfs op nul
als ik rustig aan de knop draai komt hij soms wel op
is er iemand bekend met dit probleem en heeft hij/zij daa mischien een oplossing voor
alvast bedankt paul