Geplaatst: 04-11-2008 14:52
We hebben hier een seat toledo, accu is los geweest, gasklephuis gereinigd,gasklep ingeleerd
maar geeft code p 1553 map sensor ,
sensor vervangen, maar als je hem stationair laat draaien, en motor moet iets zwaarder trekken bijvoorbeeld je verdraaid het stuur , springt hij in storing, wie heeft deze storing al eens eerder meegemaakt ? alvast bedankt voor het meedenken
groeten Gerrit