Geplaatst: 14-05-2009 8:16
klient rijdt probleemloos ,doch bij remmen gaat af en toe het olie lampje branden .Er volgt ook een signaal welke hoorbaar. is. ( olie op pijl en druksensor reeds vervangen)
Na het rommel werk van anderen hebben wij er een andere cilinderkop opgezet. Dit naar aanleiding van diversen andere problemen.
Het probleem met het lampje blijft .. Weet een van onze groep landelijke collega's hier iets over.
danny