4 reacties
Lid sinds: 05-12-2025
Bijdragen: 8
Geplaatst: 05-01-2009 21:59
naar mijn weten heeft de corsa een distributiriem je kunt het ook wel zien als je voor de motor staat zie je aan de linker kant van het motorblok een plastic kap zitten dan heb je 1 met riem