Geplaatst: 18-03-2009 16:24
De motor loopt als deze warm is soms onregelmatig stationair, dit is vooral na een wat langere constante snelheid bijv snelweg, bij het verlaten van de snelweg en de stop bij eerst volgende verkeerslichten loopt de motor onregelmatig op de toerenteller is dit niet zichtbaar maar in de auto zelf sterk voelbaar, na een antal km optrekken en remmen wordt dit geleidelijk minder, herkent iemand dit probleem graag een oplossing.