Geplaatst: 31-12-2008 16:06
[118839]Voor de tweede keer in een tijdsbestek van 5 maanden is het hart van de koppelingsplaat losgeraakt van de rest van de plaat. De eerste keer is er een imitatiekoppeling in gekomen, die vervolgens na twee maanden losraakte van de rest van de koppelingsplaat. Deze week heeft wederom hetzelfde probleem zich voorgedaan. Ik weet me geen raad meer. Wie-o-wie kan me verder helpen?
Mvgr,
A. Zeddi