Geplaatst: 02-01-2009 0:17
[118896]Wat een leuk begin van het nieuwe jaar...
Rijd gisterennacht naar huis, ga even aan de kant staan om een sms te sturen, valt men Saxo stil. Ik was dus bezig met men gsm, kijk naar de motorkap en zie ook allemaal rook! Probeerde hem terug te starten maar tevergeefs, zit precies zonder compressie... Riem is ok, nokkenassen draaien nog rond.
Al het koelwater is eruit geduwd langs de stop van de radiator, dus ik vermoed kop gescheurd of iets in die aard. Kan dit geweest zijn door de koude??
De olie riekt ook enorm verbrand... Aan wat zou dit gelegen kunnen hebben?
Groeten