Geplaatst: 02-01-2009 21:49
[118971]Deze 206 slaat soms niet aan en loopt soms op 3 cilinders , gaat soms een hele tijd goed en dan gaat het weer een keer mis iemand ervaring hier mee heb de auto uitgelezen , geen DTC's aanwezig, accu klemmen gecontroleerd of die wel echt goed vast zitten