slecht lopen

12 reacties

Opgelost

Merk
Volkswagen
Model
Polo
Type
Polo III
Onderwerp
Motor
Motorcode
44kw
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 26-11-2025

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-01-2009 13:02

goede dag volkswagentechneuten


heb een polo binnen gekregen via de sleepdienst en het volgende is er aan de hand: de auto loopt stationeer

niet goed en als je ineens het gas intrapt sputtert en klap hij in het inlaatspruitstuk. Als je het gas geleidelijk intrapt

komt hij wel gewoon op toeren. Heb de rotor en verdelerkap vervangen want die waren in gebrand bougie nagekeken

kabels doorgemeten allemaal goed volgens mij kabels +/- 6kohm bobinekabel 2000ohm?? Iemand nog een idee waar ik

naar kan kijken?


m.v.g.