Geplaatst: 06-01-2009 13:02
goede dag volkswagentechneuten
heb een polo binnen gekregen via de sleepdienst en het volgende is er aan de hand: de auto loopt stationeer
niet goed en als je ineens het gas intrapt sputtert en klap hij in het inlaatspruitstuk. Als je het gas geleidelijk intrapt
komt hij wel gewoon op toeren. Heb de rotor en verdelerkap vervangen want die waren in gebrand bougie nagekeken
kabels doorgemeten allemaal goed volgens mij kabels +/- 6kohm bobinekabel 2000ohm?? Iemand nog een idee waar ik
naar kan kijken?
m.v.g.