Geplaatst: 12-01-2009 10:33
[119637]Wie kan mij helpen aan electrische schema.s van het abs systeem
het abs lampje brand en hij geeft aan dat er massa problemen zijn
heb alle massa punten (die ik kan zien gecontroleerd)
hier zie ik geen probleem
ik heb alle sensoren en sensorringen gecontroleerd de bedrading door gemeten en deze zijn allemaal goed
de auto is uitgelezen bij de dealer maar weet de foutcode niet , alleen dat hij de massa aangaf
bvd luc mathijssen