Geplaatst: 24-11-2008 18:58
Hoe kan ik mijn startonderbreking(nats) omzeilen?
Ik ben in het bezit van een nissan vanette 2.3 diesel (1999)
uit nederland, maar ik woon in frankrijk en hier willen ze of kunnen ze me niet helpen. Zelfs de dealer in Tilburg weet niet hoe dit moet.
Ik kan niet meer met de nissan rijden omdat hij niet gestart kan worden. Kunt U mij helpen door deze vraag op het forum te plaatsen.
Met hartelijke dank
Peter klijsen