Geplaatst: 11-12-2008 22:49
elcoholist:
ik heb de gegevens voor je, stuur maar persoonlijkbericht met email, dan stuur ik het je.
Waarom persoolijk berichten waar is dit forum voor bedoeld juist ja elkaar te helpen maar niet persoonlijk gegevens uit wisselen want ook een ander kan aan zo'n informatie wat hebben.
garaga ajtr