Geplaatst: 03-11-2008 17:47
[114714]Motor slaat moeilijk aan. Er zijn 2 gloeibougies defect en intercooler lekt. Als de motor even heeft gelopen, en 10 seconden later start men weer, dan duurt het toch even voordat hij aanslaat. Iemand een idee? Ga intercooler en gloeistiften nu vervangen, maar ik denk niet dat dit het probleem is.