Geplaatst: 07-12-2008 15:12
[117073]Bij het openen van een portier gaat niet altijd de binnenverlichting aan. Soms na enkele seconden. soms niet. Als ik echter het lampje uit de instapverlichting haal, werkt het ineens perfekt. Als ik dan ga meten met een spanningszoeker bij de instapverlichting werkt ook alles goed. Slot open spanning op kabel, slot dicht spanning eraf.
Toen ik de auto kocht deed alleen het linker achterportier dit. Na enkele malen inspuiten met contactspray en of remmenreiniger blijft dit slot perfekt werken. Echter nu beginnen de andere portieren te spoken.
Ik heb het idee dat het puur in de sloten zit. In het ergste geval haal ik alle lampjes uit de instapverlichting en dan werkt de interieurverlichting weer normaal. Echter ik vindt de instapverlichting ook wel mooi en handig.
Wie weet raad!!