kachel ventilator doet niks. met airco

5 reacties

Merk
Citroën
Model
Xsara
Type
Onderwerp
Motorcode
dw8
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-12-2008 12:48

[117140]hallo

ik heb hier een xsara 1.9d van 2000, met airco

kachel ventilator doet niks.soms als je gaat rijden gaat ie aan.

sleutel indicator op dashboard gaat branden,temp meter gaat heen en weer.

komt wel spanning en massa op de kachel motor maar niet op de draad van de weerstand.

lijkt een massa probleem .

contactblokje al vervangen, kachelmotor. display in middenconsole aircoregelmoduul.

maar we komen er niet uit.

op de draad [nr18] in electrische schema komt spanning op te staan en dat moet massa wezen.

als er spanning op staat dan hoord de ventilator uit te wezen.

heeft iemand dit vaker beleefd?