Geplaatst: 08-12-2008 23:20
[117195]Hallo,Ben in bezit van een Golf 4 TDI met een 110 pk AHF motor van 1999 en is modeljaar 2000,de auto heeft 300.000km gelopen is niet getuned en geen airco,ik bezit de auto nu 2 weken en vind dat de motor veel brandstof gebruikt moest al met 700 km de tank weer vol gooien en dit kwam uit op een verbruik van ca 1/14,5 en dat vind ik niet zuinig voor een TDI,werk in garage met veel vw en meeste tdi,s kunnen 900km op een tank halen.
De auto is goed onderhouden en filters zijn recent vernieuwd,motor loopt goed en ik rij rustig.
Iemand enig idee?