Geplaatst: 09-12-2008 15:06
[117234]Deze auto komt binnen met een brandend storingslampje en de klaxcht dat de easytronic niet meer funktioneert. handmatig kun je wel normaal opschakelen. Motorisch geen foutkodes, aandrijving is niet dooronze app. uit te lezen, maar misschien is iemand bekent met dit probleem.
kan het aan de buitentemperatuur liggen, omdat het info display een grote "(ijs)ster" toont.
Anders eerst maar uit laten lezen.