Easytronic werkt niet meer. Handmatig geen problemen

3 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5 Dti
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 09-12-2008 15:06

[117234]Deze auto komt binnen met een brandend storingslampje en de klaxcht dat de easytronic niet meer funktioneert. handmatig kun je wel normaal opschakelen. Motorisch geen foutkodes, aandrijving is niet dooronze app. uit te lezen, maar misschien is iemand bekent met dit probleem.

kan het aan de buitentemperatuur liggen, omdat het info display een grote "(ijs)ster" toont.

Anders eerst maar uit laten lezen.