Geplaatst: 10-12-2008 18:44
[117321]Bij het overschrijden van het toerental(3600 a 3800t) trek de wagen niet meer,maakt een raar geluid en rookt abnormaal,na het lossen van de gas loopt de motor op 2a3 cyl.na een 10 sec.is alles terug ok.Zolang men onder de 3500 toeren blijft is alles ok.Groetjes.