Geplaatst: 10-12-2008 23:12
[117353]Auto heeft een tijdje gestaan,nu krijg ik de deuren van achteren van binnen uit niet meer open,en nee ze staan niet op kinderslot.
Alle storingen zijn al gewist en er komt ook geen nieuwe storing op de vag-com.
Wie weet raad???
groetjes