Geplaatst: 12-12-2008 14:23
[117454]Een klant van mij viel op dat het brandstof gebruik bij normaal weggedrag dus geen hellingen of ect. in een keer toenam, de computer gaf constant aan een gebruik van gemiddeld 5.5 per 100km en ineens ging hij stijgen naar 9 om vervolgens weer af te zakken naar normaal.
Tijdens deze rit nam ook vermogen plots af en gaf hij het signaal "inspuiting controleren" de klant is gestopt heeft de motor vervolgens uitgezet en vervolgens weer aangezet toen reed de auto weer perfect, ik ben bang dat er een storing in zit die weer terug kan komen, tot slot er zit net een nieuwe motor in.
Wie weet wat dit is of kan zijn?? Bedankt alvast