Geplaatst: 26-08-2009 17:28
OMDAT NIETS HIELP HEBBEN WE NU DE STOTORS IDD VERVANGEN EN HET PROBLEEM IS WEG, MAAR JE WEET NATUURLIJK NOOIT OF IEMAND DE GOUDEN TIP HEEFT, HET WAS TOCH GARANTIE EN DIE KOSTEN HOUDEN WE GRAAG LAAG.
TOCH BEDANKT VOOR HET MEEDENKEN.