Geplaatst: 05-02-2008 19:56
Deze wagen stottert op 3000 tr. Hij gaat dan niet hoger, lijkt gebrensd.
Ik lees foutcode P1260 "bewaking opvoerdruk" uit.
De opvoerpomp draait echter nog, anders zou hij niet starten.
Zou de pomp te weinig kunnen leveren ?
Iemand dit probleem bekend ?